Klachten
Als 100% goed gaat zouden we allemaal tevreden zijn. Wij doen altijd ons uiterste best om van u een enthousiaste klant te maken. Maar helaas bestaat er geen wereld waar altijd alles maar 100% goed gaat en kan het ook voorkomen dat u een keer ergens niet tevreden over bent.
Heeft u een klacht, dan zijn wij er voor om deze op te lossen.
Stuur ons een mail via ons contactformulier of bel ons op +31(0) 222 761770 (Maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 18:00 uur.)
Wij streven er naar om uw klacht direct op te lossen. In ieder geval binnen 7 dagen. Mocht het meer tijd kosten dan 7 dagen dan nemen we daarover contact met u op.
Wanneer u een klacht heeft over een besteld artikel of levering is het voor ons handig dat u uw complete naam en adresgegevens verstrekt en de gegevens van het bestelde artikel en waar mogelijk ook uw ordernummer en datum van bestellen.
Geschillencomissie
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
U kunt met uw klacht ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) meer info via deze url http://ec.europa.eu/consumers/odr/