Macrovet klantenservice

Advies en service zoals het hoort

Veel gestelde vragen

  • Mogen de producten retour als deze niet naar mijn zin zijn?

    Wanneer de producten die u heeft ontvangen niet naar wens zijn, heeft u 30 dagen na ontvangst de tijd om ons te laten weten dat je van de koop af wilt zien. Na 30 dagen na ontvangst is de zichttermijn verstreken. Meer informatie vindt u op de Ruilen en Retourneren pagina.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Dat kan indien de bestelling nog niet verzonden is. Zodra de artikelen verzonden zijn worden ze door de vervoeder alsnog aangeboden. U kunt tegen de vervoerder zeggen dat u de zending niet in ontvangst wilt nemen en dat deze terug gestuurd mag worden naar Macrovet. Indien u de zending in ontvangst hebt genomen, heeft u altijd een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst en kunt u binnen deze 30 dagen de koop ontbinden en de producten naar ons retourneren. Lees meer hierover op de Ruilen & Retourneren pagina.

  • Ik zoek een onderdeel voor een product maar kan het niet vinden?

    Als u ons een e-mail stuurt met een duidelijke omschrijving van merknaam en typenummer ontvangt u een offerte van ons. Indien u akkoord gaat met de offerte, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een Ideal betaallink voor de vooruitbetaling van de bestelde producten.

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

    Standaard worden alle prijzen inclusief btw getoond op onze website. Op een categorie overzicht kun je aan de bovenkant van elke categorie een filter wijzigen om alle prijzen exclusief btw te tonen. Op elke productpagina staat de inclusief btw prijs groot afgebeeld en de exclusief btw prijs staat er onder vermeld.

Bekijk meer veelgestelde vragen