Hondenspullen

Nog 100+ in voorraad
1-27 van 128

Hondenspullen

Bekijk het uitgebreide assortiment hondenspullen. U vindt hier o.a. hondenborstels, trimscharen en hondenshampoo. Maar ook medicijnen tegen bijvoorbeeld artrose en ontstekingen. Of bestrijdingsmiddelen tegen wormen, vlooien en teken. Voor alle hondenspullen geldt, besteld u voor 15.00 uur op werkdagen dan ontvangt u het de volgende dag al in huis. En komt u er toch niet helemaal uit met het product dan kunt u ons tijdens werktijden gewoon even bellen voor een goed advies van het juiste product. Ideaal toch deze snelle, uitgebreide service?

Honden verzorging

Voor de verzorging van uw hond zijn er diverse middelen die handig zijn om in huis te hebben. Voor de vachtverzorging van uw hond kunt u kiezen uit een goede hondenshampoo die mede zorgt voor een schone, frisse, glanzende vacht. Voor de perfecte hondenborstel kunt u hier ook terecht. Met de degelijke hondenborstel van Oster is het doorkammen van zelfs de zwaarste vacht makkelijk te doen. Voor het ontklitten en het verwijderen van dode en losse haren kan naast een hondenborstel, ook een hondenkam en uitdunkam gebruikt worden. Voor het trimmen van uw hond gebruikt u een effileerschaar of hondentrimmer en voor het scheren van uw hond hebben wij oerdegelijke hondentondeuses in het assortiment.

Een ander belangrijke onderdeel van de hondenverzorging is het nagels knippen van uw hond. Te lange nagels veroorzaken pijn voor de hond. Voor honden nagelverzorging kunt u een speciale honden nagelvijl gebruiken.

Een vitaminetekort bij uw hond kan ervoor zorgen dat uw hond bijvoorbeeld last kan krijgen van darmproblemen, haaruitval, jeuk, lusteloosheid, stress of luchtweginfectie. Met het innemen van vitamens en supplementen voorkomt u een tekort aan Vitamine A, B, C, D3 en/of E bij uw trouwe viervoeter.

Hondenbenodigdheden

Mag uw hond op uw boerenerf of tuin los rondlopen omdat u de ruimte heeft maar loopt hij telkens weg? Dan kan een onzichtbare omheining een uitkomst voor u betekenen. Dit onzichtbare omheiningssysteem werkt met een antennedraad, een ontvanger en een antenne zender.

Blijft uw hond maar hard en lang blaffen ondanks van alles geprobeerd te hebben? Dan biedt een anti-blafband een uitkomst.

Met een infraroodlamp kunt u uw puppy of hond die warmte bieden die het tijdelijk nodig heeft. Warmtelampen zijn verkrijgbaar in roodlicht of witlicht.

Geneesmiddelen voor de hond

Voor de gezondheid van uw trouwe viervoeter heeft u toch veel over? Wij ook. Met ons grootse assortiment diergeneesmiddelen specifiek voor de hond hopen wij u en uw hond snel te kunnen helpen. Een hond loopt door zijn speelse gedrag snel een wond op, hiervoor vindt u diverse hondenspullen onder de categorie Wondverzorging. Is uw hond onrustig dan kan een kalmeringsmiddel uitkomst bieden. Voor diverse problemen bij uw hond zoals artrose, luchtwegaandoening, ontstoken oog of oorontsteking bij uw hond hebben wij de juiste bruikbare diergeneesmiddelen.

Tot slot heeft u hond last van vlooien, teken of wormen? Dan wilt u hier zo snel mogelijk van af komen, dit kan met het gebruik van de juiste bestrijdingsmiddelen.

Merken hondenproducten

Wij verkopen hondenbenodigdheden van bekende merken zoals Beaphar en Oster.

Heeft uw hond een probleem of heeft u een product nodig, bij ons vindt u alles op het gebied van hondenbenodigdheden. Alle hondenspullen zijn uit voorraad leverbaar.